Rewis kullanıcısının son içeriği

  1. R

    PUBG LİTE DX 11 FEATUR LEVEL 10.0 HATASI

    Bilgisayarı Sıfırlarsam Sorun Düzelirmi?
  2. R

    BGE DİSCORD

    Sunucumuz Şuanlık 30 Kişidir Gelmeyi Unutmayın https://discord.gg/BuVrvh7 Eğleniceğinizden Eminim!
  3. R

    PUBG LİTE DİRECTX 11 HATASI

    Ardaşlar BU 3.Forumum Lütfen Yardım Edin! Oyun Launcherdan Hiç Açılmıyor Zaten Başlat A Basıyorum Ve Çalışıyor Yazısından Sonra Tekrar Geliyor.Bende Dosya Konumundan Açıyım Derken Directx 11 Hatasını Alıyorum Lütfen Yardım! Habirde Direcxt 11 Hatasından Sonra Safe Mode Hatasıda Alıyorum Hatanın...
  4. R

    PUBG LİTE DX 11 FEATUR LEVEL 10.0 HATASI

    Bİlgisayar Toplama Son SÜrüm Yüklü Ekran Kartım Güncel!
  5. R

    PUBG LİTE DX 11 FEATUR LEVEL 10.0 HATASI

    Nasıl Geçicem İlETİŞİME
  6. R

    PUBG LİTE DX 11 FEATUR LEVEL 10.0 HATASI

    Malesef Geçmedim Ama Şİmdi Geçiyorum Bu Arada Yardım Etmeye Çalıştığınız İÇin Teşekkürler.
  7. R

    PUBG LİTE DX 11 FEATUR LEVEL 10.0 HATASI

    Ediyor Pc Yi Zaten Yeni Aldım Açılmaması Beni Çıldırtıyor.
  8. R

    PUBG LİTE DİRECXT11 FEATURE LEVEL HATASI

    Beyler Ekran Kartımız Desteklemesine Rağmen Açılmıyor Acil Yardım Şimdi Den Teşekkürler.
  9. R

    PUBG LİTE DX 11 FEATUR LEVEL 10.0 HATASI

    Malesef İşime Yaramadı Herşey Güncel
  10. R

    PUBG LİTE DX 11 FEATUR LEVEL 10.0 HATASI

    Baika Bi Çözüm Varmı?
  11. R

    PUBG LİTE DX 11 FEATUR LEVEL 10.0 HATASI

    Malesef İşe Yaramadı Ekran Kartı Güncel DirectX 11 ve 12 De Kurulu Sorun Aynı Anlamıyorum Nasıl Oyun Yapıyorlar?
  12. R

    PUBG LİTE DX 11 FEATUR LEVEL 10.0 HATASI

    Beyler O Kadar Şey Yapmama Rağmen Olmuyor Buyrun Ekran Kartım Acil Yardım!
Üst